(Nie) Szaleństwo Rossmannowe



Jakimś cudem udało mi się spiąć poślady i dotrzeć do Rossmanna.
Miałam nie korzystać z tej oferty, jednak po przejrzeniu braków w kosmetykach
i przypływie odrobiny pieniążków stwierdziłam, że prędzej czy później
i tak będę musiała te rzeczy kupić, więc lepiej wydać mniej :)


Podkład Rimmela, który chciałam już od dłuższego czasu, poprzedni jest na wykończeniu 
i niezbyt dobrze się sprawował więc był to dobry moment (ok. 23zł)

Tusz.. Wciąż poszukuję czegoś co podoła moim długim rzęsą i ładnie je podkreśli,
więc jak zazwyczaj to robię kupiłam coś czego nie miałam (ok. 12zł)

Korektor pod oczy Manhattan (ok. 11zł) - również nigdy nie trafiłam na taki
który by mnie w pełni zadowolił, rimmela nie chciałam gdyż nie odpowiadał mi pędzelek.

Pomadka nr. 19 Rimmel kolor neutralny (ok. 11zł)  - już się zakochałam <3

No i jedyne co było nie planowane to 2 lakier (nie całe 10zł za oba^^)


Przy okazji mama poprosiła by zobaczyć cenę jej ulubionej wody,
a że była w promocji również wskoczyła do koszyczka.
Pani przy kasie widząc mój ogromny brzuchol, podarowała mi w gratisie bajeczkę
dla dzieciaczka ^^

Zaoszczędziłam dużo i jestem zadowolona z zakupów.
Gdybym mogła pewnie bym się jeszcze w lakiery obkupiła, jednak póki co
trzeba zacisnąć pasa.

Z pewnością pojawią się posty nielakierowe - od czasu do czasu
trzeba troszkę pourozmaicać, a ja jestem fanką nie tylko lakierów ;)

Zaczął się 38 tydzień mojej ciąży, także w każdej chwili na blogu
może nastąpić paro dniowa cisza z przyczyn wiadomych :)
Mam nadzieję jednak, że mój synek urodzi się szybko i zdrów jak ryba,
a ja dobrze przeżyje cały dość nieprzyjemny proces, którego się potwornie boję :P





Pozdrawiam,


26 comments:

  1. Podoba mi się ten pomarańczowy lakier :)

    ReplyDelete
  2. Też dziś skusiłam się na ten korektor :)

    ReplyDelete
  3. Mam ten lakier z lovely :D śliczny jest :D zresztą ten z rimmela też :)

    ReplyDelete
  4. Chciałam kupić ten Lovely. A na długie rzęsy polecam Telescopic od L'oreal. Tylko nie tą wersje w srebrnym opakowaniu, a ta starszą w czarnym. Na allegro można dostać za ok 30 zł.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja właśnie jakoś nie bardzo jestem przekonana do L'oreal jeśli chodzi o tusze, choć tego konkretnego nie miałam :)

      Delete
  5. Lakiery super, ja oczywiście miałam się wybrać i nie zdążyłam :D

    ReplyDelete
  6. no faktycznie nie zaszalałaś :)

    ReplyDelete
  7. Ja też będę chciała zakupić jakiś podkład i jakieś lakiery do paznokci :) Wszystko w granicach rozsądku :) Bądź dzielna i trzymaj się...będzie dobrze :*:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kto wie może jutro przy okazji namówię swojego mężczyznę na małe conieco w rossmanie by dokupić jakiś lakier ^^

      Delete
  8. lakiery świetne :D trzymam za Was kciuki jak już nadejdzie "ten" moment :)

    ReplyDelete
  9. Hmm w rossmanowskich zakupach wszyscy kupują ten podklad z Rimmela chyba się pokuszę i też wypróbuję :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest dość popularny i zbiera sporo pozytywów, więc i ja chcę go wypróbować :)

      Delete
  10. Fajne zakupy i szczęśliwego rozwiązania :)

    ReplyDelete
  11. jeju jeju to już zaraz! mam nadzieję, że będzie zdrów!
    nie lubię podkładów i nie używam :) ja jutro obskakuje rossmanna bo promocja kusi :D

    ReplyDelete
  12. Nie uwierzysz, ale ja kupiłam tylko tusz do rzęs na promocji :) Poszłam dzisiaj do rossmanna, ale widząc te tłumy, wybrałam tylko tusz do rzęs i farbę do włosów i wyszłam (oczywiście zapłaciłam :PP).
    Kurcze, ja się Tobie nie dziwie, że się boisz porodu! Też się boję, ale jak na razie nie mam czego, bo jeszcze trochę czasu mam (chociaż nigdy nie wiadomo co będzie). Będę trzymać kciuki za Ciebie i za maluszka mocno! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja akurat mieszkam w dzielnicy Gdańska która ma zawsze pusty real w tygodniu (w tym wszystkie inne sklepy też świecą pustkami) także spokojnie można sobie wybrać i nie trzeba się przepychać, chociaż ja wiedziałam co kupię i głównie czas spędziłam przy szafie rimmela jak widać :D
      Ha, widzisz, ja się cieszę, że najpierw zaszłam w ciążę a potem zaczęłam myśleć o porodzie bo inaczej pewnie w ogóle bym nie chciała dzieciaczka :P

      Delete
  13. 3mamy kciuki, żeby wszystko było dobrze :)
    ja twardo omijam wszystko z daleka, żeby tylko nie kupić kolejnego lakieru :)

    ReplyDelete
  14. kupilysmy te same lakiery hehe :) a co do idealnego tuszu próbowałaś z lovely pump up? tez jestem posiadaczka dlugich i gestych rzęs i sprawdza sie rewelacyjnie :))

    ReplyDelete
  15. wszystko będzie dobrze zobaczysz :)
    a co do zakupów, ja kupiłam 3 lakiery i tusz z maybelline taki fioletowy grubasek, który ma sprawiać że rzęsy są miękkie jak piórka. i tak też robi bo to moje drugie opakowanie ;) i nie kruszy się :) nie wiem jak wypadnie przy bardzo długich rzęsach, bo ja mam takie raczej średniej długości. ale naprawdę go polecam. bo teraz zamiast 36 kosztuje 20zł ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. weź nie kuś :P już mi starczy tych zakupów, no niestety u mnie rzęsy bardzo szybko oklapują ogólnie mało który tusz je trzyma w "prawidłowej" pozycji :/ kiedyś kupywałam tusze przez polecenie, ale i tak się nie sprawdzały więc postawiłam na losowe zakupy aż znajdę ten jedyny :D

      Delete
  16. ładne kolorki lakierów, też myślę nad tym fluidem...
    będzie dobrze! ;) trzymam kciuki, żeby wszystko poszło po twojej mysli

    ReplyDelete
  17. Jestem bardzo ciekawa tych pomadek od Kate, chociaż lubuję się w tych co nakłada się pędzelkiem - nie mogę sobie poradzić ze szminkami. Zakupy potrzebne i fajne zrobiłaś :)
    Mam nadzieje, że "nie taki diabeł straszny jak go malują" i szybko pójdzie. Ile szczęścia później będzie! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. te od Kate są bardzo matowe, zero jakiegokolwiek połysku - mi osobiście to odpowiada, a kolor który mam stapia się z ustami, zresztą na pewno prędzej czy później ją zaprezentuję na blogu :)

      Też mam nadzieję, że akurat mi się trafi jeden z łatwiejszych porodów, ale boje się bo już wiem, że synek będzie troszkę ważył a ja drobna kobita jestem :<

      Delete
  18. Fajne zakupy. Lakier mam i jestem z niego zadowolona, tusz w tej wersji nie miałam, ale tą standardowa kiedyś często używałam i byłam zadowolona. Szminki są cudowne mam 4 w tym jedna z tej matowej serii, całkiem fajnie trzymają się na ustach, ale potrafią je przesuszyć. Polecam nawilżyć usta chwile przed ich nałożeniem.

    ReplyDelete
  19. śliczny fiolecik:)wodę adidas miałam,fajna na lato

    ReplyDelete

Bardzo dziękuję za każdy jeden komentarz.
Zawsze przyprawiają mnie one o uśmiech na twarzy :)

Komentarze zawierające reklamy będą usuwane.